maanantai 6. tammikuuta 2014

Treeniä!

Kun jouduin keskeyttämään intin, olin aika maissa ja mietin miten voisin aloittaa treenaamisen, jotta pääsisin parempaan kuntoon. Jalka kun ei kestä juoksemista, tärinää tai suurta painetta. Kuntosalitreeni ja uinti oli ehkä päällimäisenä mielessä. Lenkille voi mennä, mutta vain kävelemään ja kun intissä juoksukin alkoi tuntua kivalta, en enää oikein osaa lenkillä käydä vain kävelyllä.. Uimahalli olisi ihan kodin vastapäätä, mutta enpä ole saanut itseäni sinne vielä kertaakaan :P No onneksi jäi siis kuntosali!

Menin jäseneksi Tampereen Fressi Syke- salille ja olempa erittäin innostunut uudesta "olohuoneestani"! Melkein kaiken vapaa-ajan olenkin siellä nyt viettänyt siitä lähtien. Kävin myös pitkästä aikaa BodyPumpissa ja löysin siitä lajista omani! Se ei rasita jalkaa väärällä tavalla vaan sääri saa olla melko rauhassa ja rentona! Kun osaa valita painot ja tekee tosissaan työtä, saa tuloksia! Olen aivan liekeissä ;) Kävin myös koittamassa BodyBalancea ja aikaisemmin kun olen käynyt kyseisillä tunneilla, olen tuntenu itseni hieman turhan miehekkääksi siellä venyttelemässä… En nimittäin juurikaan veny. Mutta nyt siitäkin on löytynyt laji, josta löydän paljon hyvääkin! Teen sen minkä pystyn ja toivon että venyn vuoden päästä pikkiriikkisen enemmin :D Kävin koittamassa eilen Muokkaus-tuntia ja olen vähän sitä mieltä, ettei se ole minua varten… En ihan syty sellaiselle 80-luvun jumppameiningille. 

Kuntosali on ollut harrastukseni jo pitkään, mutta aina uudelle salille siirtyminen ja tutustuminen vie aikansa. Olen kuitenkin jo päässyt hyvin sinuiksi Sykkeen salin kanssa! Salitreeniä tuskin tulee viikossa kahta enempää, koska olen niin rakastunut tuohon Pumppiin! Mutta kuitenkaan salitreeniä en tule unohtamaan. 

Aloitin pari viikkoa sitten treenaamisen oikein tosissaan ja tietenkin liian rajusti, kuten joka kerta! Ja sehän oli kropalle liikaa… Kuume pukkasi päälle ja nyt vaan täytyy odottaa, että voi taas lähteä urheilemaan! Kaikki mahdolliset keinot siis käyttöön, eli paaaaaaljon valkosipulia ruokiin ja sitä rataa… Onneksi olen yksin kotona :PP

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti